• images/slider/11LOGO01GeelLogo.fw.png
  • images/slider/12LOGO01Logo.fw.png
  • images/slider/13LOGO01NaamLogo.fw.png
  • images/slider/14LOGO01Naam.fw.png
2013.fw In 2013 hebben we met onze camper onderstaande trips gemaakt.
Klik op "Lees meer" om het hele artikel te lezen.
2013.fw

Familieweekend reutum02 Eind vorig jaar werd er al besloten dat we ons familieweekend niet in een bungalowpark zouden doorbrengen maar op een camping. We kwamen tot dit besluit omdat onze kinderen hun vouwwagens hadden verruild voor caravans zodat ze minder afhankelijk waren van het weer.
Enkhuizen  Enkhuizen02  Door ons "bootjes-verleden" waren we redelijk bekend in Enkhuizen. Toen we van de bank-giro loterij van o.a. het Zuiderzeemuseum een vrijkaart kregen leek het ons wel leuk om dit museum weer eens te bezoeken.
Noord
   Groningen
 Lentemaheerd01  Via de bankgiro-loterij hadden we vrijkaarten gewonnen voor o.a. de Menkemaborg in Uithuizen.
Klijndijk  Klijndijk01  Er van uitgaande dat het eind mei wel redelijk weer zou zijn had onze schoondochter Frauk dit jaar besloten haar verjaardag te vieren op een camping. Lekker gezellig met zijn allen buiten in het zonnetje.
Midden
   Duitsland
 md05  Omdat we 's morgens nog op verjaardagsvisite moesten konden we pas om twaalf uur vertrekken en hadden een camperplaats uitgezocht op niet al te grote afstand.
 Arnhem  Warnsborn01  Nu onze kleinkinderen groter worden veranderen ook de reisbestemmingen zodat we dit jaar alleen bij Peter en Frauk op bezoek gingen. Hun vakantiebestemming was dit jaar camping Warnsborn, gelegen in het bosgebied ten Noorden van Arnhem.
 Woerden  Woerden01  Ieder jaar gaan we een paar dagen richting Bodegraven om eens lekker te eten bij Kobalt aan de Nutspassage in Bodegraven.
 Steenwijk  Steenwijk01  Na de goede ervaring van vorig jaar had Peter ons dit jaar ook weer ingeschreven voor de Hollands-Venetie fietstocht vanuit Steenwijk.
 Lauwersoog  Lauwersoog01  Het water blijft ons altijd nog trekken en daarom is een familiebezoekje in Lauwersoog voor ons geen straf.
 Meppen  meppen00  Even met de camper weg proberen we altijd te combineren met onze hobby geocaching. Al een tijdje keken we op de kaart verlekkerd naar Meppen, veel caches in het centrum en een paar uitdagende powertrails.